czwartek, 18 lipca 2013

3. POLSKA/POLAND


Dzisiaj po prostu oszalałam z radości! Znalazłam w skrzynce najpiękniejszą pocztówkę w moim życiu! Jest po prostu rewelacyjna! Karteczka ta, to niespodzianka konkursowa od Lili z polskiego forum PC. Jestem totalnie zachwycona, zarówno pięknym zdjęciem jak i tym co spotkałam na odwrocie! :) Otóż Lili baardzo ciekawie się rozpisała i dołączyła do karteczki kilka cudownych naklejek! 12 września będę w Paryżu i po prostu nie mogę się doczekać tego wyjazdu, a Lili swoimi słowami wzbudziła we mnie jeszcze większą euforię. Zarówno pocztówka jak i naklejki pochodzą ze sklepu www.postallove.pl, gdzie można znaleźć wiele takich perełek, dlatego w najbliższym czasie mam zamiar zrobić tam zakupy :) Jestem naprawdę wdzięczna Lili, bo poprawiła mi humor na cały dzień i jej kartka jest od tej pory moją ulubioną i najbardziej wartościową w kolekcji! :)

1 komentarz: