piątek, 19 lipca 2013

4. NIEMCY/GERMANY



Odległość: 999 km
Czas podróży: 2 dni

Tak jest, zgadza się, kolejna pocztówka z Niemiec :D Czyli w przyszłym roku zgodnie z obietnicą, odwiedzę ten kraj :) Byłam w Niemczech w zeszłym roku w kwietniu, ale niestety tylko przejazdem i w dodatku w nocy... Pocztówka jest urocza i jedyna w swoim rodzaju. Otrzymałam ją od Margarete, która ma 20 -letniego syna oraz córkę w moim wieku. Wybrała tę pocztówkę, ponieważ wiele osób uważa że krasnale ogrodowe są typowo niemieckie i prawdą jest, że możemy je spotkać w wielu miejscach. Dla nas może być to trochę dziwne, ale osobiście uważam, że to bardzo ciekawy dodatek i element ogródka :D






4 komentarze:

  1. Mnie też krasnale ogrodowe kojarzą się z Niemcami. I wszelkie starocie typu konewki, pługi, koła i sto innych rzeczy w ogrodzie :) Ale pocztówka fajna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna pocztówka :D Życzę dużo cierpliwości oraz wielu pocztówek z egzotycznych krajów! Będę odwiedzać bloga regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pocztówka jest urocza :) Lubie Niemcy jako kraj, ponieważ mieszka tam wielu ludzi z różnych kultur. Krasnal ogrodowy to jeden ze sztandarowych stereotypów związanych z przydomowymi ogródkami Niemców. Zdecydowanie ozdobą ogródka która najbardziej mnie tam zaskoczyła był wózek z kopalni wypełniony węglem, na który napotkałem będąc w jednym z miast górniczego Zagłębia Ruhry. Serdecznie namawiam do odwiedzenia tego kraju, moim zdaniem warto :)

    OdpowiedzUsuń