czwartek, 25 lipca 2013

6. ŁOTWA/LATVIA



Kolejna z zaległości :) Bardzo się ucieszyłam wyjmując tę pocztówkę ze skrzynki, ponieważ wysłała mi ją moja koleżanka z gimnazjum - Klaudia, z którą od dawna się nie widziałam i trochę się stęskniłam :) Dziewczyna spędza swoje wakacje na Łotwie, co bardzo mnie cieszy, bo lubię, gdy ludzie stawiają na aktywny wypoczynek i chcą zobaczyć coś nowego, pozwiedzać i poznać inną kulturę :) Pod koniec sierpnia będę przez dwa dni na Łotwie, ale niestety nie uda mi się zwiedzić stolicy, dlatego tym bardziej pocztówka ta jest dla mnie wartościowa! Ryga jak wiadomo jest stolicą Łotwy, została założona w 1201 r. i jest wpisana na listę UNESCO. Dzięki swojej bogatej historii posiada wiele wspaniałych budynków, pałaców i muzeów, które z pewnością warto odwiedzić. Co ciekawe, w Rydze urodził się znany polski aktor Andrzej Łapicki. Miastem partnerskim Rygi jest Warszawa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz