czwartek, 25 lipca 2013

5. NIEMCY/GERMANY



Odległość: 932 km
Czas podróży: 5 dni

Przepraszam Was za te kilka dni nieobecności, ale miałam problemy z internetem :( Niestety często mnie to prześladuje i po kilku dniach narobiło się trochę zaległości :) Zacznijmy od początku. Trzy dni temu otrzymałam 3 bardzo ciekawe kartki. Pierwsza z nich pochodzi - oczywiście - z Niemiec ;) Ludwigsburg leży na południu Niemiec w rejonie Badenii - Wirtembergii, niedaleko Sttutgartu. Nadawcą jest Michaela, która napisała, że bardzo lubi swoje miasto oraz, że jego najciekawszą atrakcją jest wybudowany w 1730 r. pałac. Co ciekawe, jest on największym pałacem barokowym w tym kraju! (Środkowa fotografia na pocztówce). Patrząc na pocztówkę jestem pod wrażeniem architektury tego miasta, po prostu wielkie wow! Tym co właśnie najbardziej mnie kręci w PC jest jedyna i niepowtarzalna możliwość nauczenia się tak wielu rzeczy w tak wspaniałej formie :) Uwielbiam geografię i takie ciekawostki po prostu mnie uskrzydlają! :) 
Gorące pozdrowienia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz